مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:152015-10-07ورزشي

کفاشیان: برای تیم ملی جوانان بازی با تیمهای بزرگ را در نظر داریم


برای تیم ملی فوتبال جوانانمان بازیهای تدارکاتی با تیم های بزرگ در نظر گرفته ایم.

علی کفاشیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: خوشبختانه تیم فوتبال جوانان ما در رقابتهای مقدماتی آسیا با اقتدار توانست به مرحله بعدی که قرار است در بحرین برگزار شود صعود کند که این مهم نشان دهنده عملکرد خوب تیم ما در این رقابتها بود.

او ادامه داد: از عملکرد همه بازیکنان و کادر فنی این تیم رضایت کامل داریم و باید از همین امروز به فکر بازیهای تدارکاتی مناسب تری با تیم های بزرگ فوتبال دنیا باشیم تا بتوانیم در نهایت به رقابتهای جام جهانی صعود کنیم.

کفاشیان درباره بیانیه کارلوس کی روش هم گفت: در صحبتی که با او داشتیم قرار شد دیگر وارد مسائل حاشیه ای نشود هر چند که کمیته اخلاق سابق فدراسیون فوتبال هم درباره کی روش صحبتهایی داشت که فکر نمی کنم این صحبتها در این مقطع به سود فوتبال ملی باشد.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره انتخاب اعضای جدید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم افزود: مطمئنا در روزهای پیش رو اعضای جدید کمیته اخلاق را به سرعت انتخاب خواهیم کرد تا حرف وحدیثی پیش نیاید.

وی در مورد عملکرد ضعیف برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال هم گفت: به عنوان متولی فدراسیون فوتبال، باید اشاره کنم که متاسفانه برخی بازیکنان خارجی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: برای تیم ملی جوانان بازی با تیمهای بزرگ را در نظر داریم

کفاشیان: برای تیم ملی جوانان بازی با تیمهای بزرگ را در نظر داریم