مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:162015-10-07اقتصادي

فروش مخلوط «اسیدسولفوریک» و «گوگرد» به نام آبلیمو


معاون طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با متخلفانی خبر داد که مخلوطی از آب، اسیدسولفوریک و گوگرد را به نام «آبلیمو» تحویل مردم می دادند.

- معاون طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با متخلفانی خبر داد که مخلوطی از آب، اسیدسولفوریک و گوگرد را به نام آبلیمو تحویل مردم می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مجید سجادی پناه در برنامه "روز از نو" رادیو اقتصاد با موضوع اعتماد و دستگاه های نظارتی گفت: امروز سرمایه اجتماعی در کنار سرمایه اقتصادی و سرمایه انسانی بخشی از ثروت ملی به حساب می آید و هرچه سرمایه اجتماعی جامعه ای بیشتر باشد، آن جامعه ثروتمندتر خواهد بود.

معاون فناوری، طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شاه کلید سرمایه اجتماعی، اعتماد ملی است و خود اعتماد ملی کلید استقرار جامعه مدنی است و امروز اعتماد ملی به عنوان دارایی در کشور در نظر گرفته می شود و قطعا شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی در سایه اعتماد ملی به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی منبع حل مشکلات در شرایط بحرانی است، اظهار داشت: خبررسانی شفاف و دقیق و مستمر موجب افزایش اعتماد عمومی است بنابراین خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مخلوط «اسیدسولفوریک» و «گوگرد» به نام آبلیمو

فروش مخلوط «اسیدسولفوریک» و «گوگرد» به نام آبلیمو