مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:462015-10-07اجتماعي

24 هزار زائر دانش آموز اصفهانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند


معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اعزام 24 هزار دانش آموز اصفهانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف گذاری ما برای اعزام دانش آموزان به این مناطق 53 هزار نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدجواد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته 24 هزار دانش آموز اصفهانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند، اظهار داشت: امسال این تعداد دانش آموز به زیارت مشهد شهیدان ایران اسلامی اعزام می شود اما قصد داریم با برنامه ریزی بهتر و با استفاده از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش و سپاه استان اصفهان این تعداد را به میزان 53 هزار دانش آموز افزایش دهیم.

وی افزود: این دانش آموزان از دوره دوم متوسطه در قالب روزانه 8 تا 10 اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری این اردوها تصریح کرد: دفاع مقدس گنجی تمام ناشدنی است که اگر با زبان هنر و به شکلی صحیح معرفی شود دانش آموزان علاوه بر اینکه با ارزش آفرینی شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس آشنا می شوند، هویت ملی و اسلامی آنان نیز تقویت می شود.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور در قالب اردوهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش برای دانش آموزان است که بعد سیاحتی و زیارتی در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار زائر دانش آموز اصفهانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند

24 هزار زائر دانش آموز اصفهانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند