مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:312015-10-07اجتماعي

تغییر سازوکار واگذاری آرم طرح ترافیک 95


در حالی که به زودی طرح محدوده کم انتشار آلاینده جایگزین محدوده زوج و فرد می شود، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از اعمال تغییرات در سیستم دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مصطفی قنبرنژاد با تاکید بر اینکه براساس طرحی که در شورای عالی ترافیک تهران هم به تصویب رسیده است به زودی محدوده کم انتشار آلاینده جایگزین محدوده زوج و فرد می شود، گفت: در این طرح ایجاد ساز و کار معاینه فنی یکپارچه و ارتقا استاندارد معاینه فنی از الزامات اجراست.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: معتقدیم این عادلانه نیست که خودرویی با آلایندگی بالا با داشتن آرم طرح ترافیک بتواند وارد محدوده طرح ترافیک شود و یک خودرو استاندارد که آلودگی تولید نمی کند از چنین فرصتی محروم باشد ضمن اینکه این موضوع با هدف ایجاد محدوده زوج و فرد که همان کاهش انتشار آلاینده هاست، مغایرت دارد .

وی با تاکید بر اینکه سازوکار واگذاری آرم طرح ترافیک سال آینده (95) تغییر خواهد کرد، گفت: اکنون هر خودرویی که مجوز آرم طرح ترافیک دارد، در محدوده زوج و فرد هم تردد می کند.

به طوری که بعضا یک خودروی آلاینده هم به دلیل داشتن طرح ترافیک می تواند در این محدوده تردد کند اما با اجرای طرح کم انتشار آلاینده تغییرات بنیادی در ارایه طرح ترافیک صورت می گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سازوکار واگذاری آرم طرح ترافیک 95

تغییر سازوکار واگذاری آرم طرح ترافیک 95