مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:012015-10-07اجتماعي

برگزاری جشنواره فضا بر گنبد آسمان تهران


جشنواره فضا ویژه هفته جهانی فضا به همت پژوهشگاه فضایی ایران با برنامه های متنوع آموزشی در روزهای شانزدهم و هفدهم مهر برگزار می شود.

- "، پژوهشگاه فضایی ایران با همکاری آسمان­ نما و مرکز علم گنبد مینا به مناسبت هفته جهانی فضا اقدام به برگزاری "جشنوار فضا" در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 مهر  سال­جاری کرده است.

در این جشنواره که در گنبد مینای پارک آب و آتش برگزار می­ شود، برنامه ­های متنوع آموزشی با هدف آشنایی و ترویج علم و فناوری فضایی برای عموم مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان، برگزار می­ شود.

بنا براین گزارش، برنامه­ هایی چون عکاسی نجومی، جهت یابی، رصد آسمان، نقاشی دیواری در موضوعات فضایی از برنامه­ های این جشنواره است که از ساعت 14 تا 23 روزهای یادشده برقرار است.

 افزون بر این، چند کارگاه­ آموزشی با عناوینی چون "فضا آخرین مرزهای اکتشاف"؛  "اعجار قرآن در فضا" و "مخابرات ماهواره ­ای"  در این جشنواره برای آشنایی عموم مردم تشکیل می­ شود.

سوای این ، کارگاه­ های آموزشی "مواد و مصالح لازم در ساخت سفینه­ های فضایی" ؛  "ابعاد عالم" و "فضا، فناوری و بهره­ برداری" از دیگر برنامه­ های این جشنوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فضا بر گنبد آسمان تهران

برگزاری جشنواره فضا بر گنبد آسمان تهران