مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 10:462015-10-07دانش

بررسی آسیب «خشونت های اجتماعی و پرخاشگری» در شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی آسیب خشونت های اجتماعی و پرخاشگری در جلسه این شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات هفتصد و شصت و هشتمین جلسه این شورا اظهار داشت: در ابتدای جلسه رییس جمهور با اشاره به فاجعه منا و عمق آن، بر این نکته که "ما به دنبال احقاق حق جانباختگان و علل و عواملی که منجر به این فاجعه شد هستیم" تاکید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه؛ "سوء تدبیرها، سوء مدیریت ها، خباثت هایی که بعضا اتفاق افتاده و حقوق حقه ملت ایران را در این فاجعه دنبال خواهیم کرد"، درگذشت هموطنان عزیزمان را به خانواده های آنها تسلیت گفت.

مخبردزفولی با اشاره بررسی آسیب های اجتماعی که از جلسات قبل وارد دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است گفت: در ادامه این بررسی ها گزارش آسیب طلاق که به دبیرخانه شورا ارجاع شده بود و با همکاری دستگاه های تاثیرگذار در این زمینه تکمیل شده بود، مجددا در این جلسه ارائه شد.

وی افزود: در زمینه طلاق های توافقی با کمک قوه قضاییه سازوکار لازم برای در نظر گرفتن ملاحظات روانشناسی و مشورت های لازم قبل از طلاق، طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آسیب «خشونت های اجتماعی و پرخاشگری» در شورای عالی انقلاب فرهنگی

بررسی آسیب «خشونت های اجتماعی و پرخاشگری» در شورای عالی انقلاب فرهنگی