مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 07:202015-10-07اقتصادي

احتمال رجیسترشدن تلفن های همراه از پایان مهر


رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی از احتمال اجرای رجیسترینگ موبایل از پایان مهرماه امسال خبر داد.

- غلامحسین کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که به زودی دستورالعملی در این خصوص صادر شده و حتی از ماه جاری این طرح اجرایی شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث رسیدگی به بازار قاچاق موبایل از نظر اتحادیه تجهیزات مخابراتی اظهار کرد: اکنون این مساله به شکل خیلی دقیق مورد توجه قرار گرفته و قرار بر آن است که با مدیریت استراتژیک به گونه ای عمل شود که با اجرای این طرح مشکلی برای افراد مختلف ایجاد نشده و حتی برای آنهایی که پیش از این اقدام به خرید موبایل های قاچاق کرده اند، این امکان وجود داشته باشد که ظرف مدتی نسبت به رجیستر کردن دستگاه های خود اقدام کنند تا شوکی به بازار وارد نشود.

رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی با اشاره به این که مساله ی اجرای رجیسترینگ امری 100 درصدی قطعی است، افزود: البته هنوز زمان دقیق و قطعی اجرای این طرح مشخص نشده، اما تمام زیرساخت ها برای اجرای این طرح مهیا شده و ما منتظر دستورالعمل اجرایی هستیم.

کریمی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: در این میان باید به این نکته توجه داشت که بحث گوشی های قاچاق علاوه بر مباحث اقتصادی، ناهنجاری ها و بی اعتمادی هایی در زمینه های مختلف ایجاد می کند که این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رجیسترشدن تلفن های همراه از پایان مهر

احتمال رجیسترشدن تلفن های همراه از پایان مهر