مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 02:462015-10-06سياسي

برنامه شب های فرهنگی خوی در نیشابور برگزار می شود


رییس شورای اسلامی خوی از برگزاری شب های فرهنگی خوی در نیشابور و متقابلا برگزاری مراسم شبهای فرهنگی نیشابور در خوی خبر داد.

- محمدرضا محبوبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خوی"، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شورای شهر خوی و نیشابور اظهار داشت: گسترش روابط فرهنگی و اجتماعی در چهارچوب تعاملات فرهنگی بین شهرهای خوی و نیشابور از جمله مهم ترین بخش های پیوند خواهر خواندگی این دو شهر تاریخی و فرهنگی است و بر همین اساس دیدارها و گفتگوهای مختلفی بین اعضای شورای شهر خوی و مسئولان شهرداری نیشابور ترتیب یافته است.

وی افزود: توسعه روابط هر دو شهر در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی طی چند سال گذشته روند مناسبی داشته و برگزاری شبهای فرهنگی خوی در نیشابور همزمان با هفته فرهنگی نیشابور در خوی از مهم ترین اقدامات در این راستا بوده است.

رییس شورای شهر خوی با اشاره به بحث های ارائه شده درنشست مشترک با اعضای شورای شهر نیشابور تصریح کرد: بررسی نحوه بودجه ریزی، تملک املاک و آزاد سازی، خدمات پسماند، توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر، نحوه و روش های مناسب برای دریافت عوارض، درآمدهای نوسازی، سیستم یکپارچه شهرسازی از جمله مواردی بود که با حضور مسئولان مرتبط شهرداری خوی و نیشابور در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شب های فرهنگی خوی در نیشابور برگزار می شود

برنامه شب های فرهنگی خوی در نیشابور برگزار می شود