مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 01:312015-10-06سياسي

فرماندار بناب: استفاده از هیئت های عزاداری برای انتخابات ممنوع است


فرماندار بناب با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و احتمال حضور کاندیداهای احتمالی در مساجد و هیئت های عزاداری گفت: نباید از ظرفیت بالای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جهت تبلیغ فرد خاصی استفاده کرد.

- " از بناب، ولی الله فرج اللهی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی از مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت خواستار نظارت هر چه بیشتر بر فروش این طبل ها در سطح بازار شوند.

وی رعایت شئونات اسلامی و حفظ مصالح اسلام و نظام در عزاداری های ماه محرم را یک امر ضروری دانست و تأکید کرد: مداحان و سخنرانان باید فقط مطالب مرتبط با قیام عاشورا را مطرح و از بیان خرافات پرهیز کنند.

فرماندار بناب با اشاره به عشق و دلدادگی مردم شهرستان بناب به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن آیین های عزدارای در طول ایام محرم و صفر تأکید کرد.

فرج اللهی همچنین به تلاش دشمنان برای ترویج برخی بدعت ها گفت: هیئت های مذهبی باید با برنامه ریزی از بدعت ها و خرافات در عزاداری ها جلوگیری کنند تا دشمنان نتوانند سواستفاده کنند.

وی هماهنگی دستگاه های مسئول را برای برگزاری آیین های عزاداری مورد تأکید قرار داد و گفت: وظیفه ما فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری عزاداری هاست تا مردم بتوانند با حضور باشکوه خود عشق و علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب: استفاده از هیئت های عزاداری برای انتخابات ممنوع است

فرماندار بناب: استفاده از هیئت های عزاداری برای انتخابات ممنوع است