مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 23:362015-10-06ورزشي

فارس گزارش می دهد شروع مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا در تبریز


مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

- " از تبریز، امشب با برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز، این رقابت ها رسما در تبریز آغاز شد.

در این آیین که با حضور مقامات کشوری و استانی و علاقه مندان این ورزش در سالن 6 هزار نفری پورشریفی برگزار شد و حاضران در ابتدا به احترام قربانیان فاجعه منا یک دقیقه سکوت کردند.

سید محمد شروین اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان و سفرای خارجی و همچنین ورزشکاران و مسئولان تیم های حاضر، اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تحقق فرمایشات ایشان و در راستای سیاست های دولت، افتخار داریم که میزبان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی 2015 آسیا در شهر تبریز بوده و امیدواریم میزبان شایسته ای برای این رقابت ها باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز حضور مهمانان و تیم های حاضر در این رقابت ها را گرامی داشته و از تبریز به عنوان شهری پیشرو در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی یاد کرد.

شهرام دبیری گفت: رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به دلیل نزدیکی فرهنگی و فضای معنوی آن جایگاه وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد شروع مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا در تبریز

فارس گزارش می دهد شروع مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آسیا در تبریز