مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 22:112015-10-06اقتصادي

کشت کلزا در شهرستان کهگیلویه توسعه می یابد


رییس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه امسال روند کشت مکانیزه را گسترش می دهیم، گفت: امسال کشت کلزا را به عنوان یکی از محصولات استراتژیک در کنار کاشت گندم در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالله قیصری نسب در نشست شورای کشاورزی شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: سال گذشته 6 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان کهگیلویه به صورت مکانیزه کشت شد.

رییس جهاد کشاورزری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه امسال روند کشت مکانیزه را گسترش می دهیم، بیان کرد: سال گذشته 6 هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان کهگیلویه به صورت مکانیزه کشت شد.

قیصری نسب با بیان اینکه سرانه تولید گندم در شهرستان 60 هزار تن است، افزود: در هر سال 200 هزار تن آرد مورد نیاز شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه سطح زیر کشت شهرستان کهگیلویه 45 هزار هکتار است، عنوان کرد: از این مقدار 15 هزار هکتار آن کشت جو و 30 هزار هکتار کشت گندم است.

رییس جهاد کشاورزری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه امسال 2 هزار و 100 تن گندم بذری اصلاح شده در شهرستان کهگیلویه تولید شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیاز بذر شهرستان یک هزار و 500 تن است که هم اکنون 1 هزار و 800 تن بذر اصلاح شده آماده برای تحویل به کشاورزان شهرستان کهگیلویه موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت کلزا در شهرستان کهگیلویه توسعه می یابد

کشت کلزا در شهرستان کهگیلویه توسعه می یابد