مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 20:062015-10-06اقتصادي

مدیرکل دامپزشکی اردبیل: 38 تن مواد خام دامی از چرخه مصرف خارج شد


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش و پیگیری دامپزشکی استان اردبیل و مأموران بهداشتی 38 تن مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز از چرخه مصرف خارج شده است.

- " از اردبیل، صادق صالحی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دامپزشکی در اردبیل، اظهار کرد: ما در این روز قدردان تلاش همکاران فعال در عرصه های مختلف دامپزشکی و حفظ و ارتقای سلامت مردم هستیم و امیدواریم امروز هموطنانمان به ویژه دریافت کنندگان خدمات از مجموع خدمات رایگان دامپزشکی استفاده کرده باشند.

وی با یادآوری اینکه یکی از اولویت های دامپزشکی پیشگیری از بیماری ها در حوزه دام و طیور است، تصریح کرد: در کنار این کار نظارت و کشتار و عرضه مواد خام دامی اعم از گوشت سفید و قرمز مد نظر و ملاک کار است.

مدیرکل دامپزشکی استان ضرورت تقویت نظارت های بهداشتی و ذبح شرعی را در این راستا یادآور شد و گفت: ما در گام اول تلاش کردیم تا با واکسینه کردن دام و طیور در مقابل بیماری ها اطمینان خاطر به دست آوریم که کوچکترین بیماری دام و طیور ما را تهدید نمی کند.

صالحی بحث افزایش نظارت ها به ویژه نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه و توزیع مواد خام دامی و عرضه کنندگان طیور را یادآور شد و افزود: در این راستا 38 تن مواد خام تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز از مراکز جمع آوری و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دامپزشکی اردبیل: 38 تن مواد خام دامی از چرخه مصرف خارج شد

مدیرکل دامپزشکی اردبیل: 38 تن مواد خام دامی از چرخه مصرف خارج شد