مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:412015-10-06بين الملل

فتحعلی: عربستان از کشورهای اسلامی عذرخواهی کند


سفیر ایران در لبنان، مسئولیت وقوع حادثه منا را بر عهده عربستان دانست و بر لزوم عذرخواهی دولت عربستان از کشورهای اسلامی بخصوص کشورهایی که حاجیان خود را از دست داده اند، - تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سمیر مقبل معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لبنان صبح امروز با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با اظهار همدردی با دولت و ملت ایران، درگذشت صدها تن از حجاج ایرانی در فاجعه منا را تسلیت گفت.

معاون نخست وزیر لبنان همچنین با استفسار آخرین وضعیت غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، خسارت انسانی وارده به کشورهای اسلامی را در نتیجه این فاجعه بسیار بزرگ شمرد.

محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این دیدار با ابراز سپاس از همدردی مردم و مقام های دولتی و شخصیت های لبنانی با جمهوری اسلامی ایران پس از بروز این واقعه، مسئولیت وقوع حادثه منا را بر عهده عربستان دانست و بر لزوم عذرخواهی دولت عربستان از کشورهای اسلامی بخصوص کشورهایی که حاجیان خود را از دست داده اند، تأکید کرد.

فتحعلی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی اظهار نظرها که این فاجعه را امری طبیعی شمرده و آن را به قضا و قدر الهی نسبت داده اند، ابعاد این فاجعه را بسیار گسترده خواند و تأکید کرد: در صورت اتخاذ تمهیدات مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحعلی: عربستان از کشورهای اسلامی عذرخواهی کند

فتحعلی: عربستان از کشورهای اسلامی عذرخواهی کند