مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:362015-10-06فرهنگي

با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان پلاتوی هنرهای نمایشی رامهرمز افتتاح شد


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پلاتوی هنرهای نمایشی اداره ارشاد رامهرمز مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رامهرمز، عصر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئولان شهری، پلاتوی هنرهای نمایشی اداره ارشاد اسلامی رامهرمز افتتاح شد.

این پلاتو که ویژه نمایش هایی با تماشاگرانی با تعداد کمتر بوده در یکی از سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ایجاد شده که مجهز به سیستم نور، صوت و خنک کننده است که برای تمرین و اجرای نمایش در اختیار گروه های نمایشی قرار خواهد گرفت.

همچنین کانون مسجد شهدای رامهرمز و نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن و کار با کاردک، آثار بنت الهدی موسوی در سالن نمایشگاهی این اداره نیز مورد افتتاح و بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در این مراسم که فرماندار، مسئولان شهری و هنرمندان نیز حضور داشتند از فضاهای اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز که مورد بازسازی و بهینه سازی کلی در سال جاری قرار گرفته نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/72012/ن10  دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان پلاتوی هنرهای نمایشی رامهرمز افتتاح شد

با حضور مدیرکل ارشاد خوزستان پلاتوی هنرهای نمایشی رامهرمز افتتاح شد