مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:262015-10-06سياسي

کارت های ویژه ضابطین دادگستری ایلام صادر می شود


رییس دادگستری استان ایلام با بیان اینکه کارت های ویژه ضابطین در آینده نزدیک صادر می شود،گفت:رعایت قانون توسط دو نهاد پلیس و دستگاه قضایی سبب می شود که قانون مداری در جامعه تسری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فارس نوری امروز در نشست علمی تخصصی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش ها تلاش مضاعف داشته و اقدامات خوبی نیز انجام داده است .

وی آرامش جامعه را منوط به عملکرد پلیس و دستگاه قضایی دانست و گفت: رعایت قانون توسط این دو نهاد سبب می شود که قانون مداری در جامعه تسری پیدا کند .

رییس دادگستری استان ایلام با اشاره به تصویب قانون آیین دادرسی کیفری که در تیرماه 1394 اجرایی شد، عنوان کرد: تغییرات جدیدی که در این قانون آمده است نیازمند مطالعه دقیق و برگزاری کلاس های آموزشی برای ضابطان دادگستری است .

وی با اشاره به تصویب ماده 30 قانون آیین دادرسی کیفری ،گفت: در آینده نزدیک دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان نسبت به صدور کارت ضابطان و برگزاری کلاس های آموزشی اقدام می کنند .

نوری امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش و زحمات مجموعه نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت روانی حاکم بر جامعه نشان از اعتماد مردم نسبت به پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های ویژه ضابطین دادگستری ایلام صادر می شود

کارت های ویژه ضابطین دادگستری ایلام صادر می شود