مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:212015-10-06حوادث

744 قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند


سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به دستگیری 744 قاچاقچی مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال گفت: این استان برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

- سرهنگ محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد"، اظهار داشت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی همواره در دستور کار پلیس بوده و این نیرو پیوسته در مقابل اخلال کنندگان نظم و امنیت با تمام توأم ایستادگی می کند.

غلامی برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را اولویت برنامه های پلیس در سال جاری عنوان کرد و افزود: به همین منظور در 6 ماهه سال جاری تاکنون 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده اند که عملکرد پلیس در این رابطه 46 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

این مقام انتظامی میزان کشف انواع مواد مخدر طی مدت یادشده را 535 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنان کشفیات مواد مخدر را در دستور کار خود دارد و به دنبال محدود کردن فضای جولان برای قاچاقچیان است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال 744 قاچاقچی مواد مخدر و 230 معتاد پرخطر دستگیرشده اند که مأموران این پلیس با سوداگرانی که قصد آسیب زدن به جوانان غیور ایران اسلامی را دارند به شدت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

744 قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند

744 قاچاقچی در خراسان شمالی دستگیر شدند