مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:212015-10-06سياسي

نمایشگاه موضوعی 13 آبان در زنجان برپا می شود


رییس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در صورت تخصیص اعتبار، این سازمان در نظر دارد تا نمایشگاه موضوعی 13 آبان را در زنجان برپا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امین بیات امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی به مناسبت فرارسیدن این روز اظهار داشت: چاپ و توزیع ویژه نامه با هدف تبیین 13 آبان و عقبه تاریخی آن از جمله برنامه های سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان است.

وی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری به مناسبت گرامیداشت 13 آبان ماه عنوان کرد: نشست های روشنگری با هدف تبیین اهداف شوم دشمنان در جنگ نرم و عاقبت اعتماد به آمریکا در زنجان برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان افزود: بسیج دانشجویی زنجان آمادگی دارد تا در صورت تامین اعتبار نمایشگاه موضوعی 13 آبان برپا کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش های سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در راستای احیای ارزش های انقلاب و تبیین جایگاه و اهمیت 13 آبان در دانشگاه ها و بین جامعه دانشجویی است.

لیلا سهندی، مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در این جلسه از فعالیت های این کانون در طول سال گزارشی ارائه داد و تصریح کرد: کانون پرورش فکری سالانه 44 عنوان برنامه ویژه مخاطبان هدف اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه موضوعی 13 آبان در زنجان برپا می شود

نمایشگاه موضوعی 13 آبان در زنجان برپا می شود