مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:102015-10-06اقتصادي

اجرای طرح هادی در 700 روستای گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مدیرکل بنیاد مسکن گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 15 مهر روز روستا برگزار شد گفت : تا کنون در 570 روستا از 2هزار و یک روستای با جمعیت بیشتر از 20 خانوار گیلان طرح هادی اجرا شده و برای هزار و 620 روستای دیگر هم طرح هادی تهیه و تدوین شده است.

محمد اکبرزاده با بیان اینکه حفظ یکپارچگی زمین های کشاورزی مهمترین اصل اجرای طرح های هادی روستایی است افزود : فردا در آغاز دهه بنیاد مسکن 25 طرح هادی روستایی با 82 میلیارد ریال هزینه بطور همزمان در گیلان به بهره برداری می رسد.

وی گفت : مراسم بهره برداری از این طرح ها بطور نمادین با حضور مسوولان استان در روستای ویشکاننک رشت برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان افزود : در دهه ی بنیاد مسکن ، 7 هزار و 200 سند مالکیت روستایی نیز به روستاییان 16 شهرستان گیلان تحویل داده می شود.

محمد اکبرزاده با اشاره به اجرای طرح های نمونه گردشگری در روستاهای همانند داماش و قلعه رودخان گفت : طرح های گردشگری برای حفظ و توسعه روستاها ، افزایش معیشت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اجرا شده و می شود.

وی در ادامه با اشاره به مقاوم سازی هزار و 200 واحد مسکن روستایی در گیلان افزود : 147 قطعه زمین بایر با مساحت 200 تا 250 متر مربع ای برای ساخت مسکن بصورت قانونی به روستاییان واگذار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در 700 روستای گیلان

اجرای طرح هادی در 700 روستای گیلان