مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 18:402015-10-06اجتماعي

سردار مهری: آشنایی با قوانین موجب کاهش تلفات جانی موتورسواران می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 25 درصد از کسانی که جان خود را از دست می دهند ، موتورسوارانی هستند که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرتیپ تقی مهری در حاشیه پنجمین دوره مسابقات موتورسواری سرعت در پیست موتور سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران افزود : پلیس راهور سعی می کند با برگزاری چنین مسابقاتی ، سطح فرهنگ موتورسواران را افزایش دهد ، تا زمانی که موتورسواران در معابر شهری تردد می کنند، فرهنگ استفاده از قوانین و مقررات را بدانند و آنرا رعایت کنند.

وی گفت : به طور قطع موتورسیکلت هوادارانی دارد که می توانند زیر نظر مربیان موتورسواری کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و آنرا در معابر عمومی لحاظ کنند زیرا افرادی که با آگاهی از قوانین و مقررات در معابر شهری تردد می کنند از حادثه و آسیب دیدگی کمتری روبرو می شوند.

سردار مهری افزود: متاسفانه در کشور ما ، 25 درصد از کسانی که جان خود را از دست می دهند، موتورسوارانی هستند که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند و در این خصوص 20 درصد عابرین پیاده از حضور این موتورسواران دچار آسیب می شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری رقابت های موتورسواری سرعت در مکان های ورزشی می تواند به فرهنگ سازی و آشنایی موتورسواران به قوانین و مقررات کمک کند ، گفت: امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مهری: آشنایی با قوانین موجب کاهش تلفات جانی موتورسواران می شود

سردار مهری: آشنایی با قوانین موجب کاهش تلفات جانی موتورسواران می شود