مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:412015-10-06اجتماعي

400 برنامه هفته کودک در استان خراسان جنوبی اجرا می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی از برگزاری 400 برنامه توسط دستگاه های اجرایی استان به مناسبت هفته کودک در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعبدالرضا صمدی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های هفته کودک در سطح استان برگزار شد، اظهار داشت: هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر آغاز خواهد شد و در سطح استان خراسان جنوبی برنامه هایی برای کودکان و خانواده ها در نظر گرفته شده است که در این راستا 15 دستگاه اجرایی در هفته ملی کودک برنامه های متنوعی خواهند داشت.

وی هدف از اجرای هفته ملی کودک را تجمیع توانمندی ها و امکانات اجرایی با توجه به منابع عنوان و بیان کرد: در این راستا برنامه های مختلف اجتماعی برگزار خواهد شد که 16 مهر روز جهانی کودک یکی از مهم ترین روزهای هفته کودک به حساب می آید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در روز جهانی کودک برنامه های متنوعی از جمله راهپیمایی و تجمع کودکان در استان خراسان جنوبی در دستور کار است، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور یک سند رشد و تعالی کودک وجود ندارد.

صمدی افزود: مقرر شده کارگروه کودک و نوجوان در زمینه تامین مسائل مختلف کودکان تشکیل شود که در این راستا باید از توانمندی ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان استفاده کافی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 برنامه هفته کودک در استان خراسان جنوبی اجرا می شود

400 برنامه هفته کودک در استان خراسان جنوبی اجرا می شود