مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:362015-10-06اجتماعي

پوشش 98 درصدی تحصیلات دوره اول متوسطه در سمنان


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بر کیفی سازی آزمون های مختلف علمی و پرورشی مقطع متوسطه در این استان تأکید کرد و گفت: پوشش تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه در سمنان بیش از 98 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا جهان در جلسه ای با رؤسای ادارات و کارشناسان معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان اظهار داشت: همه نتایج فعالیت های آموزش وپرورش در مقطع متوسطه دوره دوم متجلی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی لازم برای فرهنگیان شاغل در این مقطع تصریح کرد: فرهنگیان مقطع متوسطه، به ویژه در پایه نهم باید برای حضور دوره های ضمن خدمت انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش با اشاره به اهمیت اجرای تعدیل تجهیزات در مدارس این مقطع بر ضرورت انجام این مهم تا پایان امسال در همه شهرستان ها و مناطق استان سمنان تأکید کرد.

جهان با اشاره به لزوم توجه به برگزاری آزمون های مختلف در مقطع متوسطه بر کیفی سازی برگزاری این آزمون ها تأکید کرد و گفت: صرف برگزاری آزمون ها جزو شاخص های ارزیابی عملکرد نیست و مهم ثمره و کیفیت این آزمون ها است.

وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش استان سمنان هم اکنون در موقعیت مناسبی در کشور قرار دارد تصریح کرد: اما مهم حفظ این موقعیت مناسب آموزش وپرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 98 درصدی تحصیلات دوره اول متوسطه در سمنان

پوشش 98 درصدی تحصیلات دوره اول متوسطه در سمنان