مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:262015-10-06اجتماعي

معاونت تربیت و آموزش با هدف ارتقا آمادگی جسمانی کارکنان ناجا تشکیل شد


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: ورزش یکی از برنامه های روزانه کارکنان ناجا است، به همین منظور در نیروی انتظامی در راستای افزایش آمادگی جسمانی کارکنان بخشی با عنوان معاونت تربیت و آموزش تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ کیومرث عزیزی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر برنامه های پیشنهادی در راستای افزایش آمادگی جسمانی کارکنان ناجا اظهار داشت: ورزش یکی از برنامه های روزانه کارکنان ناجا است در نیروی انتظامی در راستای افزایش آمادگی جسمانی کارکنان بخشی با عنوان معاونت تربیت و آموزش تشکیل شده است.

وی افزود: در این راستا در هر هفته 3 روز به مراسم و ورزش صبحگاهی کارکنان اختصاص داده شده است، یک روز برای استخر کارکنان و یک روز نیز برای کوهپیمایی در نظر گرفته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر کارکنان عادی در نیروی انتظامی افرادی با عنوان های قهرمانی وجود دارد که قدرت بدنی آنها بیشتر از افراد عادی است و در ماموریت های سخت تر به کار گمارده می شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: علاوه بر ورزش صبحگاهی عمومی که برای همه کارکنان برگزار می شود برخی از افراد برای ماموریت های خاص باید ورزش های خاصی را انجام دهند که در این راستا تمهیدات لازم برای آنها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت تربیت و آموزش با هدف ارتقا آمادگی جسمانی کارکنان ناجا تشکیل شد

معاونت تربیت و آموزش با هدف ارتقا آمادگی جسمانی کارکنان ناجا تشکیل شد