مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:262015-10-06اقتصادي

حمایت مسئولان، مقدمات اعزام 6 ورزشکار خوزستانی به پارالمپیک را فراهم می کند


رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان گفت: خوزستان 9 ورزشکار مستعد دیگر در دریافت کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک دارد که با حمایت های ویژه می توان سهمیه استان خوزستان در مسابقات سال 2016 به 6 نفر افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهرداد شیروانی، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پارالمپیک اظهار داشت: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان از سال85 تا 90 از هیئت های برتر کشور بوده ولی از سال 90 تا کنون در دوران رکود قرار گرفته است.

وی افزود: اکنون رتبه یازده کشوری را داریم و اگر مسئولان ما را در این راستا حمایت کنند برنامه ریزی‎ها بر آن است که این هیئت بتواند جایگاه گذشته خود را بدست آورد.

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان بیان کرد: از پارالمپیک آتلانتا تا پارالمپیک لندن 34 ورزشکار خوزستانی در این مسابقات شرکت کرده است که با توجه به اینکه در پارالمپیک پکن یازده نفر و پارالمپیک لندن2 نفر شرکت کننده داشتیم به همین دلیل این کاهش تعداد ورزشکار نیازمند تحلیل است.

وی گفت: از 34 نماینده خوزستان 14 مدال در رشته دومیدانی کسب شده که به 5طلا و 9برنز تفکیک می شود و نیز یک مدال دیگر در رشته وزنه برداری بدست آمده است.

شیروانی درباره عملکرد 6 ماه امسال در این هیئت عنوان کرد: 9 تیم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد که ماحصل آن در رشته های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مسئولان، مقدمات اعزام 6 ورزشکار خوزستانی به پارالمپیک را فراهم می کند

حمایت مسئولان، مقدمات اعزام 6 ورزشکار خوزستانی به پارالمپیک را فراهم می کند