مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:112015-10-06سياسي

دادگاه مستقل دلوار تنگستان راه اندازی شود


راه اندازی دستگاه قضایی به ویژه دادگستری مستقل دلوار شهرستان تنگستان در دستور کار دادگستری کل استان بوشهر قرار گیرد تا رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامرضا ترک زاده ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نقش این نیرو در ایجاد امنیت مهم دانست و اظهار داشت: اکنون با تلاش نیروی انتظامی در شهرستان تنگستان امنیتی مطلوب برقرار است که جای قدردانی دارد.

وی تعامل مسئولان دستگاههای اجرایی با قضات شهرستان تنگستان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: همکاری و روابط صمیمانه قضات با مسئول دستگاههای اجرایی و جلب رضایت مردم دراستیفای حقوق حقه خود از نشانه‎های عملکرد خوب قضات شهرستان تنگستان است .

فرماندار شهرستان تنگستان بر راه اندازی دادگاه مستقل دلوار تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکلات موجود در دلوار در حوزه زمین‎خواری انتظارمی رود حوزه قضایی دلوار تنگستان بویژه دادگاه مستقل آن در دستور کار رییس کل دادگستری استان بوشهر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پدیده زمین خواری در روستاهای گورکات تنگستان است افزود: طی سالهای گذشته افراد اراضی ملی بدون رعایت قوانین و مقررات به تغییر کاربری وساخت غیرمجاز اقدام کرده اند که نیاز است با افراد متخلف برخورد قانوانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه مستقل دلوار تنگستان راه اندازی شود

دادگاه مستقل دلوار تنگستان راه اندازی شود