مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:062015-10-06فرهنگي

تقدیر سازمان سینمایی از نیروی انتظامی


حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی گفت: گیشه های ما در حدی نیست که بتواند بخش قابل توجهی از سرمایه آثار را برگرداند و بخش بزرگی از گردش مالی سینما در شبکه خانگی است و اگر این گردش مالی برگردد، - بخشی از بحران های سینما به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از دست اندرکاران نیروی انتظامی با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، سید مصطفی ابطحی رییس ستاد صیانت از آثار قرهنگی هنری، اعضای ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری، حسین فرحبخش، سید ضیاء هاشمی و انوشیروان نعیمی از سینماگران همراه در مبارزه با قاچاق فیلم در سالن کوچک سازمان سینمایی برگزار شد.

حجت الله ایوبی در این جلسه اظهار کرد: در کنار تلخی های حادثه غم بار منا باید به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افتخار کنیم و بیانات مقام معظم رهبری درباره حادثه منا، احساس غرور داد.

وی یادآور شد: این حادثه نمایش ناتوانی رژیم آل سعود و همایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به ثبات جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن تاکید کرد: این امنیت و ثبات و آرامش را مدیون نیروی انتظامی و تلاش سربازان گمنام امام زمان هستیم و در کشوری که دور تا دور ما بحران است کشور ما در آرامش بوده و ما و مردم قدر شناس این مهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سازمان سینمایی از نیروی انتظامی

تقدیر سازمان سینمایی از نیروی انتظامی