مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:012015-10-06اجتماعي

دانش آموزان نخبه استان زنجان تجلیل می شوند


مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان از اجرای برنامه های متنوع و مفرح به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک خبر داد و گفت: 200 نفر از دانش آموزان نخبه استان زنجان تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدتقی صالحی امروز در نشست خبری هفته جهانی کودک اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی کودک از 15 تا 21 مهرماه، هفته ملی کودک با شعار دنیا با لبخند کودکان زیباست در استان زنجان برنامه های متنوع و مفرحی برای کودکان به همراه خانواده های آنان تدارک دیده شده است.

وی با بیان نام گذاری روزهای هفته ملی کودک بیان کرد: چهارشنبه 15 مهر ماه با عنوان کودک سلامت و ایمنی، 16 مهرماه با عنوان کودک، هنر و میراث فرهنگی، 17 مهرماه کودک، خانواده و رسانه، 18 مهرماه کودک، کتاب و کتابخوانی، 19 مهرماه کودک، محیط زیست و منابع طبیعی، 20 مهرماه روز کودکان دنیا، صلح و دوستی و نیز روز 21 مهرماه با عنوان کودک، آموزش و تربیت اسلامی نام گذاری شده است.

دبیر ستاد هفته ملی کودک استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه های هفته کودک با همکاری دستگاه های عضو ستادهفته ملی کودک در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون در سطح شهرستان های استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته ملی کودک عنوان کرد: این هفته فرصتی مناسب برای توجه تمام ارگان ها و دستگاه های دولتی به قشر کودک و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نخبه استان زنجان تجلیل می شوند

دانش آموزان نخبه استان زنجان تجلیل می شوند