مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 15:252015-10-06بين الملل

رییس ستاد مشترک ترکیه: آنکارا 2100 جنگجوی 85 کشور را اخراج کرده است


رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ترکیه گفت این کشور طی سالهای 2011 تا 2015 در مقابله با عبور عناصر مسلح از ترکیه به سوریه، دوهزار و یکصد نفر را که شهروندان 85 کشور مختلف بوده اند، بازداشت و اخراج کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما، خلوصی آکار در گفتگو با خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان گفت: فعالیت داعش (گروه تکفیری صهیونیستی ) خطر جدی برای امنیت ترکیه می باشد.

همچنین پ.

ک.

ک.

و جناح سوریه ای آن ، حزب اتحاد دموکراتیک با استفاده از بی ثباتی در سوریه و عراق سعی دارند به مقاصد خود در ترکیه برسند.

ترکیه براساس حقوق بین الملل و در چارچوب حفظ تمامیت ارضی سوریه، به نیروهای ائتلاف مبارزه کننده با داعش (گروه تکفیری صهیونیستی) کمک می کند.

رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ترکیه افزود: دولت ترکیه در چارچوب مبارزه با عناصر مسلح ، ورود 20 هزار نفر را به ترکیه ممنوع کرده است.

ترکیه علاوه بر اخراج دوهزار و یکصد فرد مسلح که قصد عبور از ترکیه به سوریه را داشتند، برای جلوگیری از ورود افراد مسلح به سوریه، نظارت بر 911 کیلومتر مرز مشترک خود با سوریه را تقویت و 25 هزار نیروی نظامی خود را در مرز مستقر کرده است.

رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ترکیه افزود: ترکیه پذیرای دو میلیون آواره از سوریه می باشد که سیصد هزار نفر از این آوارگان در اردوگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مشترک ترکیه: آنکارا 2100 جنگجوی 85 کشور را اخراج کرده است

رییس ستاد مشترک ترکیه: آنکارا 2100 جنگجوی 85 کشور را اخراج کرده است