مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 15:162015-10-06دانش

رییس دانشگاه زنجان: دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده های قوی در کشور است


دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده های بسیار قوی در سطح کشورمان است.

- خلیل جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر رشته های فنی پرطرفدارترین رشته در دانشگاه زنجان محسوب می شود، اظهار کرد: دانشکده های مهندسی این دانشگاه جزو دانشکده های بسیار قوی در سطح کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان دارای چهار دانشکده است، تصریح کرد: بعد از دانشکده مهندسی، دانشکده علوم، دانشکده کشاورزی و دانشکده علوم انسانی در رتبه های بعدی قرار دارند.

رییس دانشگاه زنجان بر توسعه ارتباطات دانشگاه زنجان با بخش خصوصی تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعامل این دانشگاه با بخش خصوصی آغاز شده و دفتر ارتباط با بخش صنعت دانشگاه بیش از پیش فعال شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان هم اکنون قراردادهای مختلفی با بخش خصوصی منعقد کرده است، افزود: در این راستا مبالغ مختلفی به دانشگاه تزریق شده و تحقیقات و پژوهش های مختلفی در حال انجام است که نتایج تحقیقات نیز به بخش خصوصی گزارش می شود.

این مسئول با بیان اینکه پژوهش های انجام شده در دانشگاه زنجان در حد قابل قبول نیست، بیان داشت: این موضوع از عوامل مختلفی ناشی شده و سبب می شود که دانشگاه و صنعت هر کدام برای خود راه جداگانه ای را در پیش گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه زنجان: دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده های قوی در کشور است

رییس دانشگاه زنجان: دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از دانشکده های قوی در کشور است