مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 15:112015-10-06اجتماعي

خبر خوش برای سربازان متاهل


بر اساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح، سربازان متأهل در نزدیکترین یگان محل سکونت همسر خدمت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدحمید صدر السادات گفت: سازمان وظیفه عمومی به عنوان یکی از پلیس های تخصصی ناجا، ماموریت تأمین سرباز، فراخوان و اعزام به خدمت و رسیدگی به درخواست های معافیت مشمولان را برعهده دارد.

وی افزود: براساس قانون خدمت وظیفه عمومی، افراد ذکوری که به سن 18 سال تمام می رسند، باید وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند و برای تعیین تکلیف خدمتی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه کنند.

صدرالسادات ادامه داد: این سازمان با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به تناسب نیازمندی نیروهای مسلح، مشمولان را به یکی از نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برای انجام دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی معرفی می کند و همچنین بخشی از این سربازان بنا به نیاز نهاد ها و دستگاه های دولتی برای ادامه خدمت در اختیار این سازمان ها قرار می گیرند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان درخواست های اعزام به خدمت، معافیت پزشکی، معافیت کفالت، معافیت موارد خاص و غیره را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) به این سازمان برای بررسی ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای سربازان متاهل

خبر خوش برای سربازان متاهل