مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 13:362015-10-06حوادث

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد کشف 7 کارگاه تولید و توزیع مواد مخدر در دماوند


فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف 7 کارگاه تولید و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 61 متکدی خارجی فاقد مدارک نیز در دماوند جمع آوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، شیخ مراد مرادی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی امسال با شعار اقتدار پلیس، هم دلی و هم زبانی، امنیت و آرامش تلاش می کند تا به بهترین نحو امنیت شهروندان را در جامعه حفظ و تأمین کند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان دماوند در سال گذشته افزود: خوشبختانه در این زمینه، اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد کاهش دو درصدی سرقت ها و افزایش 6 درصدی کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته در این شهرستان بوده ایم.

*کشف 111 دستگاه خودروی سرقتی در دماوند فرمانده انتظامی شهرستان دماوند داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 111 دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان که مربوط به شهرهای دماوند و سایر شهرستان های هم جوار بوده، کشف شده است.

مرادی با اشاره به اینکه در هفته ناجا، قرارگاه مبارزه با مواد مخدر روز گذشته در شهرستان دماوند تشکیل شد، تصریح کرد: در این خصوص، از تمام ظرفیت های این شهرستان برای مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر به خصوص خرده فروشان استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد کشف 7 کارگاه تولید و توزیع مواد مخدر در دماوند

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد کشف 7 کارگاه تولید و توزیع مواد مخدر در دماوند