مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 13:412015-10-06حوادث

شکارچیان متخلف در منطقه الموت شرقی استان قزوین دستگیر شدند


3 شکارچی که در منطقه الموت شرقی به صورت غیرمجاز اقدام به شکار کرده بودند، توسط محیط بانان شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، جمشید کاووسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 شکارچی متخلف در منطقه ممنوع الموت شرقی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه شکارچیان متخلف در ارتفاعات روستای کوچنان که از مناطق حفاظت شده است اقدام به شکار کرده اند، بیان کرد: این شکارچیان متخلف توسط مأموران اجرایی و محیط بانان منطقه الموت شرقی استان قزوین دستگیر شدند.

رییس محیط زیست شهرستان قزوین با اشاره به اینکه مأمورین اجرایی یگان حفاظت و ضابط دادگستری مستقر، هنگام گشت زنی و کنترل منطقه الموت شرقی فرد متخلف را شناسایی کردند، عنوان کرد: این فرد که اقدام به حمل یک قبضه سلاح قاچاق و تیراندازی به سوی یک رأس بز وحشی کرده بود.

کاووسی با بیان اینکه در یک عملیات دیگر نیز دو فرد که به صورت غیرمجاز با ادوات ویژه ماهیگری اقدام به گرفتن 6 قطعه اردک ماهی کرده و با توجه به این نکته که ارک ماهی جزو گونه های نادر، خاص و حفاظت شده محسوب می شود و شکار آن غیرمجاز است، خاطرنشان کرد: این افراد متخلف توسط مامورین اجرایی سرمحیط بانی الموت شرقی به دام افتادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان متخلف در منطقه الموت شرقی استان قزوین دستگیر شدند

شکارچیان متخلف در منطقه الموت شرقی استان قزوین دستگیر شدند