مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 13:362015-10-06سياسي

فرماندار قم: تجلیل از نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است


تجلیل از نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است، زیرا این امر می تواند در استمرار آرمان های دفاع مقدس موثر باشد.

- " از قم، رضا سیار ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه پشتیبانی و تدارکات هشت سال دفاع مقدس که در تالار امیران قم برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس با وجود نیروهای مردمی توانست در ذهن ها ماندگار شود اظهار کرد: برگزاری مراسم یادبود فعالان پشتیبانی جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفت اما به علت مشکلاتی این مراسم با تاخیر برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش بخش تدارکات در جنگ تحمیلی اضافه کرد: تقارن برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه پشتیبانی و تدارکات با سالروز تاسیس این نهاد مردمی در دوران دفاع مقدس تصادفی است که این موضوع به برکت این مراسم می افزاید.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه تاریخ فداکاری های ملت ایران را در دفاع مقدس فراموش نمی کند تصریح کرد: تجلیل از نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است زیرا این امر می تواند در حراست و استمرار آرمان های دفاع مقدس موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مقابل دشمن ایستادگی می کند ابراز کرد: مقاومت گسترده ملت در مقابل دشمنان قابل تقدیر است؛ حضور پرشور پیشکسوتان دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قم: تجلیل از نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است

فرماندار قم: تجلیل از نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است