مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 13:312015-10-06اقتصادي

بیش از 150 محصول کشاورزی در کشور مشمول بیمه است


در حال حاضر 153 محصول کشاورزی در ایران زیرپوشش صندوق بیمه کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدابراهیم حسن نژاد صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عشایر خراسان جنوبی با موضوع بیمه اظهار داشت: تمام بیمه ها به ویژه بیمه های کشاورزی در بسیاری از کشورها دچار مشکلات فرهنگی هستند که در این راستا در بیمه کشاورزی کشور مطالعات تطبیقی در ارتباط با بیمه های کشاورزی دیگر کشورها انجام شده و لازم بود توسط کارگزاران و مسئولان بخش کشاورزی مورد مطالعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای کاهش مخاطرات باید روش های خود را تغییر دهیم، افزود: همچنین راهکار دیگر برای کاهش مخاطرات افزایش عوامل خود بیمه برای افزایش نظارت ها است و در 10 سال گذشته تاکنون صندوق بیمه کشاورزی هیچ وقت اعتبارات مصوب خود را به طور کامل دریافت نکرده است.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی بیان کرد: باید ابعاد مختلف خطرات در بخش کشاورزی را بشناسیم و ببینیم که آیا این خطرات قابل مدیریت است و زمانی که فهمیدیم که مدیریت فنی آن امکان ندارد بیمه کشاورزی ورود یابد که در حال حاضر بیمه کشاورزی ایران 204 خطر بخش کشاورزی را پوشش می دهد.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه در سال گذشته با تعامل خوبی که با صندوق بیمه کشاورزی داشتیم حدود 30 درصد از جمعیت دام عشایر استان بیمه شده است، گفت: جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 محصول کشاورزی در کشور مشمول بیمه است

بیش از 150 محصول کشاورزی در کشور مشمول بیمه است