مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:352015-10-06بين الملل

وزیر کشور انگلیس: مهاجرت وضع جامعه انگلیس را بدتر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از منچستر، وزیر کشور انگلیس در نطقی که قرار است روز سه شنبه به مناسبت کنگره سالانه حزب محافظه کار در منچستر ارائه کند، اعلام می کند مهاجرت گسترده وضع جامعه انگلیس را بدتر می کند.

ترزا می در اظهاراتی که به اطمینان دادن به رأی دهندگان نگران از کارآمدی کنترل های مرزی اختصاص دارد، اعلام می کند سطوح مهاجرت که در ده سال اخیر مشاهده شده، خدمتی به منافع ملی نکرده است.

میزان مهاجرت به انگلیس در دوره مارس 2014 تا مارس 2015 به 330 هزار نفر رسید، رقمی که به وضوح بیشتر از 100 هزار نفری است که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس وعده داده بود.

مسئله مهاجرت ظهور تشکل های رقیب محافظه کاران مانند حزب استقلال پادشاهی متحد (یوکیپ) را تسهیل کرده و تلاش برخی رأی دهندگان را برای حمایت از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا در همه پرسی که قرار است تا پیش از سال 2017 برگزار شود، افزایش داده است.

ترزا می قرار است خطاب به نمایندگان بگوید: وقتی مهاجرت بسیار بالاست، وقتی روند تغییر بسیار سریع است، ساختن جامعه منسجم غیرممکن است .

به اعتقاد وی، مهاجرت تنش ها در خدمات عمومی مانند مدارس یا بیمارستان ها را تشدید می کند و باعث کاهش دستمزدها و افزایش بیکاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور انگلیس: مهاجرت وضع جامعه انگلیس را بدتر می کند

وزیر کشور انگلیس: مهاجرت وضع جامعه انگلیس را بدتر می کند