مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:312015-10-06بين الملل

درخواست حماس برای تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از خبرگزاری سما، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری و شعله ور ساختن انتفاضه سوم برای مقابله با طرح های شوم و جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه مسجدالاقصی شد و نسبت به طرح های نژاد پرستانه این رژیم در قدس هشدار داد.

عزت الرشق اظهار داشت که شعله های انتفاضه سوم از داخل مسجدالاقصی زبانه خواهد کشید و پیشگامان این انتفاضه پاسداران مسجدالاقصی، طلاب علوم دینی و جوانان قدس خواهند بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد تا زمانی که تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد مبارک الاقصی ادامه داشته باشد، صهیونیست ها خواب راحت نخواهند داشت.

وی تصریح کرد که مقاومت و مبارزه در برابر دشمن غاصب صهیونیستی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن و در راس آن مقاومت مسلحانه حق طبیعی ملت فلسطین برای احقاق حقوق خود و آزاد سازی سرزمین و مقدسات خود از لوث اشغالگری صهیونیست ها می باشد.

این عضو بلندپای حماس حماس با اشاره به اینکه ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت های وحشیانه صهیونیست های اشغالگر در برابر قدس و مسجدالاقصی ساکت نخواهد نشست، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حماس برای تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری

درخواست حماس برای تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری