مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:312015-10-06اجتماعي

شهریه مهدهای کودک استان گیلان افزایش می یابد


شهریه مهدهای کودک استان گیلان براساس تعداد ستاره از 10 تا 30 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا پارسی در مراسم روز جهانی کودک با حضور بیش از هزار کودک در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان با اشاره به زحمات کانون های مهدهای کودک و مربیان در مهدهای کودک اظهار داشت: 15 تا 21 مهر هفته جهانی کودک است و به این مناسبت سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر تربیت و پرورش این رسالت را احساس کرد که باید جشنی برای کودکان برپا کند.

وی افزود: اگر می خواهیم جامعه ای شاد و موفق داشته باشیم باید به کودکان توجه ویژه شود و با توجه به تقارن هفته کودک با هفته ناجا و با توجه به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت این برنامه در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به 543 مهد کودک در گیلان گفت: از این تعداد مهدهای کودک 341 مهد کودک شهری و 181 مهد کودک روستایی است و بیش از 16 هزار کودک در مهدهای کودک گیلان آموزش می بینند.

پارسی با اشاره به وجود 21 مهد کودک حاشیه شهر و مناطق ویژه تصریح کرد: 700 کودک در مهد کودک های مناطق ویژه گیلان تحت آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه مهدکودک های مناطق ویژه در مناطقی در شهر تأسیس شده اند که در مرز آسیب بیشتر قرار دارند خاطرنشان کرد: در این مهدکودک ها به بخش غیر دولتی یارانه پرداخت می شود و یک سری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مهدهای کودک استان گیلان افزایش می یابد

شهریه مهدهای کودک استان گیلان افزایش می یابد