مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:062015-10-06حوادث

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد کاهش 11 درصدی وقوع جرم در کنگان


فرمانده انتظامی کنگان از کاهش 11 درصدی وقوع جرم در کنگان خبر داد.

- " از کنگان، کرم دشتیان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار کنگان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان کنگان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.

وی افزود: مردم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی در این شهرستان دارند و بخش عظیمی از موفقیت های این مجموعه، مرهون همکاری مردم است.

فرمانده انتظامی کنگان از کاهش 11 درصدی وقوع جرم در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، جرائم خرد و کلان در یک سال گذشته در این شهرستان نسبت به مدت مشابه آن سه درصد کاهش یافته و میزان وقوع جرائم در 6 ماهه اول سال جاری نیز 11 درصد کاهش داشته است.

دشتیان یادآور شد: مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار و شورای تامین همکاری بسیار خوبی با مجموعه نیروی انتظامی داشته و دارند که شاهد موفقیت قابل توجهی در این عرصه هستیم.

فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی امسال تحت عنوان اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش گفت: هر کدام از این مولفه ها یکی از ماموریت های مهم پلیس است.

دشتیان بیان کرد: تلاش های نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه یک وظیفه است و در این راستا از هیچ تلاشی فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد کاهش 11 درصدی وقوع جرم در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد کاهش 11 درصدی وقوع جرم در کنگان