مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 11:352015-10-06اجتماعي

برخورد با ادامه تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام


جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با تداوم تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام طبق مصوبات شوراهای تامین استان ها خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه سومین گردهمایی بزرگ یگان های حفاظت از دستگاه های کشوری، با اشاره به برگزاری این همایش اظهار کرد: یگان های حفاظت نقش قابل توجهی در پیشگیری از بروز حوادث و جرایم دارند.

اما با توجه به نقش پیشگیرانه آنها در جلوگیری از جرایم و براین اساس جرمی نیز رخ نمی دهد، نمی توان آماری را به صورت کمی از عملکرد این یگان ها ارائه داد.

مومنی در پاسخ به سوال ایسنا درباره حقوق و مزایای پرسنل یگان های حفاظت، خاطرنشان کرد: ما نیز معترفیم که مزایا و دریافتی یگان های حفاظت و پرسنل پلیس با فعالیت های آنان و ریسک خطری که در شغلشان وجود دارد متناسب نیست و برای افزایش حقوق آنان تلاش می کنیم.

مومنی ادامه داد: البته این رقم نیازمند منابع بوده و با توجه به ظرفیت های محدود ممکن است احتمال تحقق آن وجود نداشته باشد.

اما ناجا از طریق مجلس و همچنین با استفاده از توانایی های موجود این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مومنی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اجرای طرح LEZ و اظهارنظر جانشین رییس پلیس راهور در گفت وگو با ایسنا مبنی بر نبود امضای پلیس پای اجرای این طرح گفت: LEZ به طور کامل رد نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ادامه تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام

برخورد با ادامه تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام