مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 11:112015-10-06ورزشي

انتخابات فدراسیون تنیس روی میز و وعده ای که عملی نمی شود


وعده های مسئولان ورزش کشور در برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز هنوز عملی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم"، فدراسیون تنیس روی میز 7 ماه و 11 روز است که با سرپرست اداره می شود.

در طول این احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون کارهای مثبت زیادی انجام داده است که باید از آنها تمجید کرد اما به هر حال ورزش ایران در سال قبل از المپیک قرار دارد و طولانی شدن حضور یک سرپرست در فدراسیونی که قرار است نماینده در المپیک ریو داشته باشد، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

ثبت نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون روز 23 آذر 93 به پایان رسید و طی آن پسران، خلج، ابوالحسنی، احدی، آرمندنیا، عمیدی، اسبقیان، طالب، صفوی زاده، نیکبخت، زارع، کیوانی، عزیزی، قارداشی، حبیب زاده، زارع پور، بابادی وند و محسنی برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند.

در طول این ماه ها بارها صحبت از برگزاری تایید صلاحیت نامزدها و سپس برگزاری انتخابات از سوی مسئولان مختلف ورزش کشور به میان آمد اما این مسئله هنوز عملی نشده است.

روز 16 شهریور ماه نصرالله سجادی در گفت وگو با رادیو ورزش" از تلاش وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات تا 3 هفته دیگر خبر داد اما به رغم گذشت نزدیک به چهار هفته از آن صحبت ها همچنان خبری از زمان برگزاری انتخابات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فدراسیون تنیس روی میز و وعده ای که عملی نمی شود

انتخابات فدراسیون تنیس روی میز و وعده ای که عملی نمی شود