مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 09:212015-10-06سياسي

مراسم ترحیم جان باختگان منا، در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد


مراسم ترحیم جان باختگان حادثه منا، با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج،" مراسم ترحیم جان باختگان حادثه منا، دیروز با همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ، امام جمعه گچساران در این مراسم که با حضور، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در مسجد دانشگاه برگزار شد، حادثه منا را نشانه دیگری بر بی کفایتی آل سعود در تولیت حرمین شریفین دانست و گفت: آل سعود در این قضیه نشان داد که نسبت به جان و حقوق مسلمانان بی تفاوت هستند و دست دشمن از آستین آنها بیرون زده است.

وی ضمن تلخ خواندن خاطرات حضورش در عربستان، بیان داشت: امروز مکه به دست بی کفایت عده ای اداره می شود که خود آلت دست عده ای دیگر هستند.

وی شواهد و قراین را بر عمدی بودن حادثه منا دانست و گفت: عبور جمعیتی بیست میلیونی از خیابانی بیست متری که مسدود است، در گرمای شدید هوا، هر انسان عاقلی را به فکر وا می دارد که تعمدی در این کار بوده است.

امام جمعه گچساران بستن راه میلیون ها مسلمان به خاطر عبور ولیعهد عربستان را بی حرمتی به مسلمانان دانست و گفت: این حادثه بزرگ و جان سوزی بود و مردم مسلمان دنیا باید برای رهایی از دست آل سعود و کفار تمام تلاشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ترحیم جان باختگان منا، در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

مراسم ترحیم جان باختگان منا، در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد