مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 08:512015-10-06ورزشي

شمس: تیم فوتسال بانوان در صورت حمایت، در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار می گیرد


بانوان فوتسال ایران معجزه وار به قهرمانی رسیدند و فدراسیون فوتبال باید از این تیم برای مسابقات جهانی سال آینده حمایت کند که در این صورت می تواند در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین شمس شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار تیم های کاشی نیلوی اصفهان و مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیم فصل نخست فوتسال ایران همانطور که پیش بینی می شد 3 تا 4 تیم مانند گیتی پسند، تاسیسات، مس سونگون و حفاری خود را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کردند.

وی افزود: سایر تیم ها هم عملکرد خوبی داشته اند و فکر می کنم تا روز آخر هم مشخص نشود چه تیمی سقوط می کند؛ در کل نیم فصل نخست خوب و جذاب بود و امیدوار هستم نیم فصل دوم هم با همین کیفیت برگزار شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: چیزی که امسال در لیگ متفاوت است جذب بازیکنان خارجی بوده به ویژه مس سونگون که 2 بازیکن خوب برزیلی در اختیار گرفته است؛ بد نیست کم کم در صورت استطاعت مالی باشگاه ها برای ارتقای سطح کیفی لیگ از بازیکنان خارجی هم استفاده شود.

وی درباره علت حضورش در اصفهان بیان کرد: کلاس 5 روزه در اصفهان داشتم که با حضور 20 مربی اصفهانی برگزار شد و امروز هم اختتامیه کلاس بود که پس از آن بلافاصله برای دیدن این بازی به سالن آمدم و امشب هم اصفهان را ترک می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمس: تیم فوتسال بانوان در صورت حمایت، در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار می گیرد

شمس: تیم فوتسال بانوان در صورت حمایت، در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار می گیرد