مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 08:462015-10-06سياسي

نامه نگاری رضایی برای تغییر قانون اساسی


محسن رضایی در مراسم رونمایی از کتاب «ره، رهرو، رهبر» روایتی از نامه خود به امام راحل درباره تغییر در متن قانون اساسی بیان داشت.

- محسن رضایی در مراسم رونمایی از کتاب ره، رهرو، رهبر روایتی از نامه خود به امام راحل درباره تغییر در متن قانون اساسی بیان داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب ره، رهرو، رهبر عصر امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد.

در این مراسم رضایی با اشاره به رابطه امام راحل و رهبر انقلاب اظهار داشت: ولایت یک راه است که از خداوند شروع شده و تا به خداوند نیز ادامه دارد.

امام راحل ما در این راه گام برداشت و مهم این است که این راه تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال پایانی عمر امام راحل سه رویداد مهم به نتیجه رسید.

یک موضوع پایان جنگ دوم تعیین تکلیف سیاسی آیت الله منتظری و سوم مسئله اصلاح قانون اساسی که اگر هر کدام به نتیجه نمی رسید ادامه راه با مشکل مواجه می شد.

به عنوان مثال جنگ یک ظرفیت معنوی و سیاسی بزرگ ایجاد کرده بود که جز ایشان نمی توانست آن را جمع کند و یا موضوع قانون اساسی که می بایست درباره شورای رهبری و عدم تمرکز قوا اصلاح می شد و مسئله قائم مقامی رهبری و آقای منتظری که نتوانسته بود از آزمایش های پیش رویش عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری رضایی برای تغییر قانون اساسی

نامه نگاری رضایی برای تغییر قانون اساسی