مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 02:452015-10-05بين الملل

وزیر کشور آلمان تعیین سقف برای پذیرش آوارگان را خواستار شد


توماس دو میزییر، وزیر کشور آلمان روز دوشنبه تاکید کرد دولت باید در خصوص شمار مهاجران و پناهندگانی که می تواند پذیرش کند، حد و مرز مشخصی تعیین کند.

وزیر کشور آلمان در واقع با تاکید بر ضرورت تعیین سقف پذیرش آوارگان در آلمان، فشارهای موجود بر آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور را در خصوص بحران آوارگان تشدید کرد.

وولفگانگ شوئبله وزیر دارایی آلمان نیز شب گذشته خواستار تعیین و تصویب حدود مشخصی در زمینه پذیرش آوارگان در این کشور شده بود.

هجوم بدون سابقه آوارگان به آلمان که از چند ماه پیش آغاز شده، نگرانی جدی مسئولان مناطق و ایالتهای این کشور را برانگیخته است چرا که بیم آن دارند با کمبود منابع لازم برای پذیرش آوارگان روبرو شوند.

طبق سند محرمانه ای که روز دوشنبه در مطبوعات آلمان منتشر شد، مسئولان محلی آلمان بیم آن دارند که شمار بالای متقاضیان پناهندگی فشارهای موجود بر مناطق مختلف آلمان و دولت های محلی را تشدید کند و حتی فروپاشی نظام پذیرش آوارگان را در این کشور به دنبال داشته باشد.

وزیر کشور آلمان که در نشستی علنی در اشتوتگارت سخن می گفت، تصریح کرد با توجه به نگرانیهای موجود لازم است که ما شمار آوارگانی را که می توانیم پذیرش کنیم محدود سازیم و در این زمینه توازن ایجاد کنیم چرا که ظرفیت های کشور برای پذیرش آوارگان محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور آلمان تعیین سقف برای پذیرش آوارگان را خواستار شد

وزیر کشور آلمان تعیین سقف برای پذیرش آوارگان را خواستار شد