مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 00:462015-10-05اقتصادي

صدور 1900 گواهینامه وارداتی و صادراتی در قزوین


مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: 1900 گواهینامه وارداتی و صادراتی در قزوین صادر شد که 800 گواهینامه صادراتی و 1100 گواهینامه وارداتی در قزوین صادر شده است.

- محمدرضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: 800با بررسی های انجام شده در سازمان استاندارد استان قزوین، گواهینامه صادراتی و 1100 گواهینامه وارداتی در قزوین صادر شده است.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد عملکردی نظارتی و مستقل دارد، بیان کرد: سازمان استاندارد یک سازمان واسط بوده که تنها اظهارنامه های وارداتی و صادراتی را کنترل می کند.

مدیرکل استاندارد استان قزوین با اشاره به اینکه وظایف این سازمان به صورت جامع و گسترده بوده از جمله آنها می توان به نظارت بر بازار و کنترل بازار و نظارت بر واحدهای تولیدی است، اظهار کرد: کالایی که تأییدیه استاندارد را دریافت نکرده باشد اجازه ورود به بازار داده نمی شود.

طاهری با بیان اینکه برخی از افراد قصد دارند از انجام وظایف ما از جمله نظارت و کنترل صحیح بازار جلوگیری کنند، عنوان کرد: برخی از تخلفات در قزوین به ویژه در رابطه با پروژه های ساختمانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه آسانسورهای شهرک مهرگان قزوین استاندارد نیست، گفت: در نصب برخی آسانسورها در استان قزوین تخلفاتی صورت گرفته که مأموران اداره استاندارد اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1900 گواهینامه وارداتی و صادراتی در قزوین

صدور 1900 گواهینامه وارداتی و صادراتی در قزوین