مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 23:502015-10-05سياسي

عده ای در مجلس به فکر عرض اندام هستند


ایران کشور بسیار بزرگ و مهم در منطقه است و تا کنون به واسطه اداره صحیحی که در کشور وجود داشته به خوبی توانسته از عهده مشکلات فائق آید، برای ادامه این روند هم طبیعی است که مراکز تصمیم گیری مهم از جمله مجلس نقش فعال تر و موثر تر داشته باشد.

درباره برجام هم باید شرایط را درست بسنجیم و اجازه ندهیم توپ را به زمین ما بیندازند، اکنون زمان فرصت سوزی نیست و ما نباید بهانه به دست دیگران دهیم تا ما نیز مانند کشورهای اطراف درگیر تاخت وتاز شویم، موقعی بود که آمریکایی ها تبلیغات زیادی علیه ما انجام دادند اما در عمل چیز دیگری را از آن ها دیدیم.

در واقع آمریکایی ها با این کار نشان دادند که با اینکه اختلافات زیادی بر سر برجام با یکدیگر دارند اما می توانند برای منافع ملی با یکدیگر متحد شوند.

در ایران نیز تقریبا این اتحاد وجود دارد، البته برجام در مجلس ایران قرار نبود رای گیری شود اما بعد به این نتیجه رسیدیم که اگر قرار است ما درباره برجام نظر دهیم چه بهتر که یک نظر واحد و منسجمی داشته باشیم و به همین دلیل طرح دو فوریت را تقدیم کردیم.

قبل از آن نیز در دو فراکسیون بزرگ مجلس در باره آن بحث شد و ایرادات طرح و پیشنهاداتی نیز در نظر گرفته شد، و قرار شد در باره آن در صحن تصمیم گیری شود، اما به هر حال همیشه عده ای هستند که مخالفند، و توجهی هم به عواقب کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در مجلس به فکر عرض اندام هستند

عده ای در مجلس به فکر عرض اندام هستند