مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 22:412015-10-05اقتصادي

عضو شورای شهر اردبیل: شهرداری پرداخت مطالبات پیمانکاران را در اولویت قرار دهد


بهتر است شهرداری به جای هزینه کرد در حوزه های غیرضروری مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند چرا که ماه ها است این پیمانکاران ریالی از بابت کار انجام شده نگرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، سالار شاکر امشب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: وضعیت درآمدی شهرداری بسیار وخیم است و ما باید از کارهای غیرضروری پرهیز کنیم تا به جای این هزینه ها پاسخگوی مطالبات پیمانکارانی باشیم که هر روز با حضور در شورای شهر از وضعیت پرداخت نشدن مطالباتشان گلایه می کنند.

وی افزود: ما به جای آنکه در پروژه های غیرضروری نظیر بهسازی آرامستان ها 200 میلیون تومانی را هزینه کنیم بهتر است با توجه به اتمام فصل کاری در وهله اول مطالبات پیمانکاران را پرداخت کرده و برای برنامه سال آینده این بهسازی ها را در اولویت قرار دهیم.

شاکر افزود: شورا و شهرداری در یک رسم دیرین از سال های گذشته در اجرای برنامه های مختلف یاریگر دستگاه های متولی بوده و به نظر می رسد در این زمینه می توانیم در تامین هزینه های همایش امور ایثارگران دستگاه قضا در استان اردبیل نیز یاریگر بوده و در این باب مشارکت کنیم.

انحراف از بودجه به حداقل رسیده است در این جلسه رییس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: در دوره چهارم حرکت خوبی که انجام دادیم بررسی بودجه سال 94 به صورت نقطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر اردبیل: شهرداری پرداخت مطالبات پیمانکاران را در اولویت قرار دهد

عضو شورای شهر اردبیل: شهرداری پرداخت مطالبات پیمانکاران را در اولویت قرار دهد