مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 22:362015-10-05سياسي

مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز: اصلاح الگوی مصرف نیازمند اعتبارات بیشتری است


با توجه به بحران آب یکی از راه های رفع مشکلات ناشی از این ناحیه اصلاح الگوی مصرف است که نیازمند اعتبارات بیشتر است.

- " از الیگودرز، حمیدرضا غلامی امشب در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان به موفقیت های حوزه کشاورزی الیگودرز اشاره کرد و گفت: در سال زراعی جاری الیگودرز با حمایت های نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان تلاش مضاعف کشاورزان توانست با تولید نزدیک به 67 هزار تن گندم مقام نخست را در استان کسب کند.

وی با اشاره به بحران آب در کشور و حتی شهرستان الیگودرز گفت: یکی از راه های رفع مشکلات ناشی از این ناحیه اصلاح الگوی مصرف است که نیازمند اعتبارات بیشتر است و تاکنون میزان شش هزار هکتار از اراضی الیگودرز به سیستم آبیاری بارانی تحت فشار مجهز شده و در صورت تامین اعتبار این میزان به 10 هزار هکتار می رسد.

غلامی حوادث غیرمترقبه را یکی از آسیب های جدی کشاورزی دانست و گفت: رعایت اصول کشت اعم از کاشت، داشت و برداشت برای کشاورزان لازم و ضروری است تا بتوانند در هنگام بروز حوادث آمادگی داشته باشند.

وی، الگوی کشت و تولید سالم را از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: یقینا حذف محصولات از سبد غذایی مردم امکان پذیر نیست، اما همکاری تمام دستگاه ها برای انجام اصلاح الگوی کشت و همچنین انجام آبیاری بارانی می تواند مشکل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز: اصلاح الگوی مصرف نیازمند اعتبارات بیشتری است

مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز: اصلاح الگوی مصرف نیازمند اعتبارات بیشتری است