مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 21:512015-10-05حوادث

فرمانده انتظامی کرمان: ایجاد راهبرد فرهنگ ترافیکی در اولویت کار پلیس است


ایجاد راهبرد فرهنگ ترافیکی در اولویت کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از کرمان، رضا بنی اسدی عصر امروز  در آیین تجلیل از نمونه های ترافیکی استان کرمان با اشاره به اینکه ایجاد راهبرد فرهنگ ترافیکی در اولویت کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد، اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه مطلوب در عرصه ترافیکی درون شهری و برون شهری فاصله داریم.

وی افزود: در سال های اخیر به همت نیروهای راهنمایی و رانندگی و پلیس راه تلاش های خوبی در عرصه ترافیکی درون و برون شهری صورت گرفته و نتایج بسیار خوبی را ارائه کرده است.

بنی اسدی تصریح کرد: بعضی از افراد به دلیل عدم نکردن قوانین و بی توجهی به آن دچار خسارت های جانی و مالی می شوند و این امر سبب آسیب به خانواده های آن افراد در جامعه می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تعجیل در رانندگی به بهانه فرصت کم، دلیلی بر عدم رعایت سرعت مطمئنه نیست، بیان داشت: هر حرکت مثبت در جامعه ثمره مثبتی برای همه مردم دارد.

وی افزود: کار در نیروی انتظامی بسیار متنوع، متکثر و طاقت فرسا است و با ارتقای سطح دانش در حوزه پلیس تلاش می شود که دانش نیروهای انتظامی به روز باشد تا بتوانند ارتباط صمیمانه و قانونمندی با مردم برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمان: ایجاد راهبرد فرهنگ ترافیکی در اولویت کار پلیس است

فرمانده انتظامی کرمان: ایجاد راهبرد فرهنگ ترافیکی در اولویت کار پلیس است