مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 21:362015-10-05ورزشي

بازی رایانه ای «جنگ در کوه سپند» در دانشگاه لرستان در حال تولید است


سرپرست تیم پویا نمایان پارادایس دانشگاه لرستان گفت: بازی رایانه ای «جنگ در کوه سپند» در دانشگاه لرستان در حال تولید است.

- سرپرست تیم پویا نمایان پارادایس دانشگاه لرستان گفت: بازی رایانه ای جنگ در کوه سپند در دانشگاه لرستان در حال تولید است.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد، "گفت: بازی رایانه ای war in th sepand یا جنگ در کوه سپند با قابلیت اجرا در سیستم عامل های android، windows و ios توسط توسط تیم دانشجویی پویا نمایان پارادایس دانشگاه لرستان در حال تولید است.

وی با بیان اینکه داستان این بازی برگرفته از روایتی از شاهنامه فردوسی است افزود: در این بازی قرار است که رستم یک گنج پنهان را که در دژ واقع در کوه سپند قرار دارد را به دست آورد و آن را نزد پدرش زال بیاورد اما در این مسیر با موانع انسانی و طبیعی روبرو است که باید از سد آنها عبور کند.

سرپرست تیم پویا نمایان پارادایس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه 40 درصد از مراحل تولید این بازی شامل سناریونویسی و طراحی سه بعدی انجام شده و مراحل بهینه سازی و کامپایل و انتشار آن باقی مانده است گفت: امیدواریم که تا اوایل سال آینده این بازی تولید و عرضه شود.

مرادی اظهار کرد: سناریوی این بازی بر خلاف دیگر سناریوهای بازی های ملی دارای وحدت معنایی است و اجازه نمی دهد که ذهن کاربر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی رایانه ای «جنگ در کوه سپند» در دانشگاه لرستان در حال تولید است

بازی رایانه ای «جنگ در کوه سپند» در دانشگاه لرستان در حال تولید است