مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 21:362015-10-05سياسي

بیش از 200 مقاله به همایش ملی طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری ارسال شده است


272مقاله در بخش های مختلف به دبیرخانه برگزاری نخستین همایش ملی بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی استان های خوزستان و ایلام ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو" به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، مهدی قمشی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، در آخرین نشست داوری آثار ارائه شده به این همایش در سالن ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز که ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: این همایش، 26 و 27 آبان ماه امسال با مشارکت استانداری خوزستان و شرکت مهندسی جهاد نصر برگزار می شود.

وی با اشاره به تشکیل هفت کمیته تخصصی برای برگزار این همایش بیان کرد: آثار ارایه به این همایش نیز در سه نشست با حضور داوران بررسی، و نتایج نهایی امروز اعلام می شود.

دبیر کمیته علمی همایش ملی طرح 550 هزار هکتاری گفت: درمجموع 272 مقاله به این کنفرانس ارسال شده که تاکنون 253 مقاله مورد بررسی قرار گرفته و باقی مقالات نیز در نشست امروز توسط هیات داوارن بررسی می شود.

وی افزود: از تعداد مقالات بررسی شده، 55 مقاله در بخش ارائه شفاهی و 91 مقاله نیز در بخش پوستر پذیرفته شده و 107 مقاله نیز به دلیل مرتبط نبودن با موضوع همایش از سوی داوران رد شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 مقاله به همایش ملی طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری ارسال شده است

بیش از 200 مقاله به همایش ملی طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری ارسال شده است